Historie a predikce vývoje reklamních investic v jednotlivých regionech

2012-08-27 01:00:00

 

Předpokládá se, že v rámci růstu reklamních výdajů bude v letech 2011 až 2014 celých 60 % pocházet z rozvíjejících se trhů. Tak jsou definovány regiony mimo území Severní Ameriky, západní Evropy a Japonska. Z toho 50 % se bude týkat pouhých deseti rozvíjejících se trhů. Jen skupina BRIC, tedy trhy Brazílie, Ruska, Indie a Číny, budou nejspíš představovat 35 % globálního růstu. Mezi dalších šest regionů budou s největší pravděpodobností patřit: Indonésie, Argentina, Jižní Afrika, Jižní Korea, Thajsko a Turecko. Jedná se o rychle rostoucí regiony, které se zřejmě přidají na globální reklamní trh s výdaji mezi 1 až 4 miliardami USD a dodají tak dalších 15 % celosvětového růstu. 

 

Výdaje na reklamu - Hlavní média (noviny, časopisy, tv, rádio, kino, outdoor a internet)

(v milionech dolarů / % oproti předešlému roku)

 

2010

2011

2012

2013

2014

Severní amerika

162 165 / 2,7

165 202 / 1,9

171 203 / 3,6

177 930 / 3,9

186 513 / 4,8

Západní Evropa

106 078 / 5,3

108 232 / 2,0

108 694 / 0,4

111 571 / 2,6

115 042 / 3,1

Asie / Pacifik

124 760 / 10,5

132 144 / 5,9

141 016 / 6,7

150 498 / 6,7

162 440 / 7,9

Střední a východní Evropa

23 980 / 6,9

25 906 / 8,0

27 510 / 6,2

29 987 / 9,0

32 944 / 9,9

Latinská amerika

32 065 / 18,7

35 364 / 10,3

38 117 / 7,8

41 936 / 10,0

45 731 / 9,0

Střední východ a Sev. Afrika

4 881 / 7,7

4 155 / -14,9

4 198 / 1,0

4 313 / 2,8

4 412 / 2,3

Zbytek světa

9 812 / 17,6

10 443 / 6,4

11 218 / 7,4

12 265 / 9,3

13 496 / 10,0

Svět

463 741 / 6,9

481 446 / 3,8

501 956 / 4,3

528 500 / 5,3

560 578 / 6,1

 

Pro další informace kontaktujte:

Tomáš Iľko

Senior PR Consultant

E-mail: tomas.ilko@double-u.cz

Tel.:  +420 733 529 496

www.double-u.cz

AKTUALITY