Mezinárodní průzkum dobrého jména agentur zařadil ZenithOptimedia na nejvyšší místo

2013-07-18 00:00:00

V Mezinárodním průzkumu mediálního obrazu (International Media Image Survey) zaujala agentura ZenithOptimedia nejvyšší pozici v kategoriích: nejpopulárnější síť, kterou klienti zařazují do svého seznamu agentur pozvaných do výběrových řízení, dobré jméno na základě návratnosti investic a celková známost mezi zadavateli reklamy. Se ZenithOptimedia se napříč celým průzkumem mohla porovnat pouze OMD, pokud jde o celkovou dobrou pověst. Průzkum prováděla londýnská marketingová agentura BSBMedia ve spolupráci s International Advertising Association a WARC.

Výsledky ZenithOptimedia v průkumu I-MIS (International Media Image Survey)

i-mis

Mezinárodní průzkum mediálního obrazu

Umístění

Agentura

Která agentura má podle vás nejlepší reputaci, pokud jde o návratnost investic (Return on Investment, ROI)?

1. místo

ZenithOptimedia

Popularita agentury: Pokud byste měli zítra sestavit seznam promotérů na podporu svého prodeje, který by se skládal ze 3 agentur a nemuseli byste se zabývat tím, že spolu budou některé kategorie kolidovat, kterou agenturu byste zařadili?

1. místo

ZenithOptimedia

 

Popularita agentury: Jak jste podle sebe obeznámeni s následující sítí agentur?

1. místo

ZenithOptimedia

 

Popularita agentury: Až si příště budete hledat novou práci, pro kterou z následujících agentur byste nejraději pracoval/a?

3. místo

ZenithOptimedia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O Media Image Survey (I-MIS)

V sektoru médií hraje dobré jméno nesmírně důležitou roli při výběru správných mediálních partnerů. Proto BSBMedia a The Vision Network spustily první Mezinárodní průzkum mediálního obrazu Antal (I-MIS), jedinečnou studii realizovanou ve spolupráci s International Advertising Association a Warc, aby nabídly hlubší pohled na záležitosti spojené s dobrým jménem a vnímáním v sektoru mezinárodních mediálních agentur a vlastníků médií.

Pohovory prováděla společnost InSites Consulting na jaře 2013 s více než 300 mediálními agenturami a zadavateli reklamy v mezinárodním měřítku (240 agentur, 64 klientů) a administrací s pomocí on-line dotazníku.  Údaje v dotazníku se zabývají obeznámeností zadavatelů reklamy s mediálními agenturami a přístupem k nim se zaměřením na řadu charakteristických znaků a také názorů agentur na velký počet mediálních partnerů a na to, jak dobře se jim s každým z nich pracovalo.

Více informací k dispozici na: http://www.i-mis.eu/

Pro další informace kontaktujte

Double-U PR, s. r. o.

www.double-u.cz

 

Tomáš Iľko

Senior PR Consultant

E-mail: tomas.ilko@double-u.cz

Tel.: +420 733 529 496

 

Adéla Varga Kubaštová

PR Consultant

E-mail: adela.kubastova@double-u.cz

Tel.: +420 739 496 293

AKTUALITY