ZenithOptimedia: informační kampaň pro občanské sdružení Proxima Sociale

2013-07-23 00:00:00

Kampaň v celkovém počtu 100 ks reklamních plakátů 49x49 cm upozorňovala na nízkoprahové služby  a programy  pro děti a mládež v obtížných životních situacích, které občanské sdružení Proxima Sociale úspěšně poskytuje již 20 let.

„Těší nás, že jsme ve spolupráci s Railreklam mohli takto přispět právě na děti a mládež, protože oni jsou naší budoucností a mnohokrát se ocitnou v těžkých situacích zcela nezaviněně," říká Tomáš Lauko, ředitel české pobočky ZenithOptimedia.

Každý den přepraví vlaky v ČR 550 tisíc cestujících, z toho 47 % tvoří mladí lidé do 30 let. Příměstskou vlakovou dopravu alespoň jednou týdně využívá 10 % populace ČR. Rámečky 49 x 49 cm patří k nejsledovanějším reklamním plochám  a 61 % cestujících je považuje za užitečný a přínosný informační zdroj.

O ZenithOptimedia

ZenithOptimedia je součástí skupiny Publicis Groupe, třetí největší skupiny na světě v oboru komunikace, druhé největší mediální nákupní a poradenské skupiny a globální jedničky v oblasti digitální komunikace.

O Proxima Sociale

Proxima Sociale je občanské sdružení poskytující  podporu a pomoc dětem a mladistvým a dalším občanům, kteří se dostali do obtížné životní situace, ženám a dětem, které ztratily domov. Poskytuje  poradenství občanům, kteří ztratili zaměstnaní a  všem, kteří se ocitli v nepříznivé sociální situaci.

O Railreklam

Railreklam je společnost zabývající se venkovní reklamou, která provozuje reklamní média na železničním majetku po celé ČR - na nádražích, ve vlacích  a na železnici.

  


Pro další informace kontaktujte

Double-U PR, s. r. o.

www.double-u.cz

 

Tomáš Iľko

Senior PR Consultant

E-mail: tomas.ilko@double-u.cz

Tel.: +420 733 529 496

 

Adéla Varga Kubaštová

PR Consultant

E-mail: adela.kubastova@double-u.cz

Tel.: +420 739 496 293

AKTUALITY