Češi nejvíce klikají na reklamy financí a obchodu

2014-05-19 00:00:00

Na třetí příčce se umístila kategorie Cestování (13,6 %). Vyplývá to ze studie gemiusAdMonitor, jež analyzuje 11 trhů střední a východní Evropy, včetně České republiky.

V případě rozdělení celkového podílu reklamních kampaní podle jednotlivých odvětví se na prvním místě v České republice drží kategorie obchod (17,3 %). Druhé místo v žebříčku obsadila kategorie finance, pojišťovnictví, makléřství a třetí auto-moto.

Čeští internetoví uživatelé klikají nejčastěji na reklamy v oblasti financí (18,6 %), poměrně často kliknou rovněž na bannery z kategorie obchod (17,8 %). Třetí oblast představuje auto – moto (12,2 %).

 

Zdroj: gemiusAdMonitor, 08.2013 – 01. 2014. Data zahrnují kampaně měřené nástrojem gemiusDirectEffect a AdOcean.

 

AKTUALITY