75 % zadavatelů reklamy věří, že digitální video bude stejně důležité jako televizní programy

2014-05-30 00:00:00

Podle studie Digital Content NewFronts: Video Ad Spend jsou dvě třetiny (65 %) zadavatelů reklamy přesvědčeny, že v příštím roce utratí za digitální video více než v roce 2013.

Stejný počet respondentů také uvedl, že uvolní finanční prostředky ze svého rozpočtu na televizní reklamu, aby byli schopni zaplatit narůstající množství reklamy v digitálních videích.

Téměř polovina respondentů (48 %) si nicméně myslí, že nárůst jejich výdajů na digitální videa bude doprovázen celkovým rozšířením rozpočtu na reklamu.

Tři ze čtyř zadavatelů reklamy (75 %) jsou navíc přesvědčeni, že v následujících třech až pěti letech se původní digitální videa stanou stejně důležitými jako televizní programy.

Výkonný ředitel a prezident IAB Randall Rothenberg uvedl: „Je zde zřetelná potřeba ukázat se a zároveň příležitost dopředu zaplatit reklamu v originálním digitálním videoobsahu. Toto médium již produkuje sledované pořady a vytváří kulturní rozruch, a proto není překvapením, že – jak studie dokazuje – rozpočty zadavatelů reklamy kopírují pohyb očí diváků.“

Sherrill Maneová, viceprezidentka IAB pro analýzu a měření, uvádí: „Tento průzkum poskytuje nedocenitelný vhled do vyvíjejících se postojů zadavatelů reklamy vůči reklamě v digitálních videích. Ukazuje také, že NewFronts hraje významnou roli v zásobení tohoto média finančními prostředky na reklamu.“

AKTUALITY