Vánoční nákupy začínají v říjnu pro 26% spotřebitelů

2014-10-20 00:00:00

V roce 2013 to už bylo 12 zdrojů. A letos se opět očekává vyšší číslo. 75% dotázaných plánuje využít svůj chytrý telefon jako pomocníka při nákupech v kamenných prodejnách, každý třetí navíc raději sáhne po svém smartphonu, aby zjistili více informací o daném zboží, než aby se zeptal prodavačů. 46% dotázaných nich pak zboží zakoupí přímo v obchodě.

Dalším zajímavým zjištěním je, že jedna třetina všech vyhledávání týkajících se vánočních dárků proběhne mezi desátou hodinou večerní a čtvrtou ranní. A spíš než aby se dívali na oficiální stránky produktů, uživatelé stále více hledají inspiraci a informace na sociálních sítích jako je Pinterest nebo YouTube.

Inzerenti v různých odvětvích potvrzují, že spotřebitelé stále častěji využívají své chytré telefony k hledání informací, ať už se jedná o nákupy či celou řadu jiných životních situací. Samozřejmě tomu přizbpůsobují i své marketingové budgety. Studie Vdopia zjistila, že 77% z výdajů amerických telekomunikačních firem na mobilní reklamu je investováno do videoreklamy v mobilu a nestandardních formátů.


ADWEEK. Christmas Shopping Starts in October for 26% of Shoppers [online].2014, 10.10.2014 [cit.2014-10-13]. Dostupné z: http://www.adweek.com/news/technology/christmas-shopping-starts-october-26-shoppers-160680








 

AKTUALITY